viernes, mayo 02, 2008

Oculto, a la vista de todos.

Grazas a M. por achegarme este interesantísimo documento. Só tendes que dispoñer de 50 minutos para visualizalo, eu veño de facelo e podo dicirvos que paga ben a pena. Non querer saber é, dalgún xeito, ser tamén cómplices.

Oculto, a la vista de todos. Trátase dun documental sobre a Escola das Américas, unha de tantas fábricas de asasinos en serie condecorados pola maior democracia do mundo e que co sinistro nome de Instituto para a Cooperación da Seguridade do Hemisferio (a única palabra certa creo que é o de Instituto) segue a vixiar aos que son incapaces de gobernarse por sí mesmos, que para eles, somos case todos.
(algo lin onte nun xornal sobre unha xira do seu dirixente por Bolivia...aí están outra vez)

Dan mal tempo para a fin de semana...¿que se pode facer? Acepto suxestións.



VERSIÓN EN CASTELÁN: Gracias a M. por enseñarme este interesantísimo documento. Sólo tenéis que dispoñer de 50 minutos para visualizarlo; yo acabo de hacerlo y os puedo asegurar que merece la pena. No querer saber es, de alguna forma, ser cómplices.

Oculto, a la vista de todos. Se trata de un documental sobre la Escuela de las Américas, una de tantas fábricas de asesinos en serie condecorados por la mayor democracia del mundo y que con el siniestro nombre de Instituto para la Cooperación de la Seguridade del Hemisferio (¡que precioso nombre!) sigue vigilando a los que son incapaces de gobernarse por sí mismos, que para ellos, somos casi todos.

Dan mal tiempo para el fin de semana...¿que se puede hacer? Acepto sugerencias.

1 comentario:

Anónimo dijo...

xiqui, no digo que no ben a pena, pero están tosvestíos de milirakas y armados
¡¡55 minutos!!.. pode face?, por no verlo?
ver porno,.. mucho más sugerente e instructivo incluso para los dirigentes de Bolibia

Que diós la guarde seguramente en este hemisferio
Siempre un abrazo