lunes, septiembre 03, 2007

As contas da Universidade de Vigo (II)

A petición popular seguimos coa blogoserie "As contas da Universidade de Vigo". Aínda que non é este un tema que sexa do meu gusto, penso que coa pasta que hai en xogo e coas perspectivas de que a burbulla nos deixe os bolsillos aínda máis baleiros, é unha boa terapia coñecer os pudrideiros dos cartos que coma santiños depositamos os cidadáns anualmente nas cobizosas bocas de San Caetano. Sr. Reitor, no se engane nin nos engane, calquera empresa que sexa financiada no seu 90% pola Xunta, independientemente de si ten clientes ou non (alumnos, no noso caso) e de si se traballa OU NON, ¡TERÍA SANEADA A SÚA ECONOMÍA!. E unha conclusión moi doada, non fai falla ter unha chea de títulos para chegar a esta conclusión.

3.22.5. Las actividades contractuales de Ciudad Universitaria S.A. están sometidas, por imperativo de la disposición adicional sexta de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas, a los principios de publicidad y concurrencia. Analizamos la contratación de las obras de construcción del edificio del “Aulario” adjudicadas por importe de 2.749.752 euros y las de la zona comercial, cine, teatro y zona deportiva, por 5.026.495 euros. En ambos casos se publicaron anuncios en tres periódicos de difusión en la Comunidad Autónoma, concediéndose un plazo de al menos 10 días para la presentación de solicitudes. A la convocatoria de los concursos concurrieron seis empresas en el primer caso y siete en el segundo. Ambas obras fueron adjudicadas a José Malvar Construcciones S.A., aunque en los informes técnicos en los que se evalúan las ofertas presentadas por las empresas, las propuestas de la empresa adjudicataria no alcanzaron la mayor puntuación en relación con los parámetros establecidos en el pliego de bases. La documentación aportada por la Sociedad no constituye motivación suficiente que justifique las adjudicaciones realizadas por lo que, a pesar del cumplimiento de los principios de publicidad y concurrencia, no queda acreditada la objetividad en estas contrataciones.
Tamén estes do Consello de Contas teñen un traballo ben perralleiro, calquera día ata se nos meten no Coro Universitario a pedir certificados aos cantantes....

No hay comentarios: